0
Guest Berislav

Audi 2.5 TDI R5 AEL

Recommended Posts

ako mjenjam samo remen španer,pumpu vode,uopće ne otpuštam,bregastu,radilicu,pumpu,skinem španer,metnem novi vratim remen tam di je bio stari,prije skidanja korektorom obilježim remen remenice i na bloku,tako obilježim novi remen i sve složim di je bilo,pa ne možeš fulat pola ili četvrt zuba,tu je di je i bilo i kraj priče...

Share this post


Link to post
Share on other sites

može i socialnije i ne promjeniš ni remen. 1 zub je oko 50 stupnjeva na pumpi...znači da je tebi svejedno 10+-. Siguran sam da auti rade ko prvi dan iz fabrike.

 

Što ja uopče pričam ovdje, ne treba vam alat za motore nego čekić i majzel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a daj me uvijeri da da se promjeni faza ako skineš i staviš remen,kako,pa onda bi se mjenjala i kad se motor vrti...nema šanse da se pomakne faze...uvjeri me da se pomakne,da mi smo svi glupi i kad bilo kaj napravimo na autu auto ne valja... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, sam si rekao da se možda max makne za četvrt zuba...eh..pa onda neznaš čitat, da bi vidjeo da SE PUMPA ŠTELA U 1/100mm i ne na pola zuba.

 

Možda ima odstupanja u dužini remena? Možda ne zategneš svaki put isto španer? Možda imaš ovdje 4 rimenice i 4 španere koji svaki se može svojom španat? I možda su kompletni koncerni i sve mehaničke škole za budale?

 

I ovi forum, je zadnji u HR u tehničkim stvarima. Boli mene za warn sada, direkt dac? Zadnji u bosni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti si NAJVEĆI frajer,ajd mi budi prijatelj,ti si moj idol,nema šanse da auto izađe iz faze...i nema šanse da se fula na 1/2,1/4 ili koliko god zuba,remen je remen...

slažem se da je bolje i sigurnije uvjek metnut komparator i sve to ali isto tako tvrdim da garant sve bude isto ko i prije,pa i ovlašteni servisi ne otpuštaju garant...

otpusti to sve kad mjenjaš remen i vidjet ćeš kad metneš novi napneš i stegni onda remenicu na pumpi(ona 3 vijka i 100% podloške dolaze na mjesto di su i bile 100%

ko i fiat kaj nema kajle na bregastim ili alfa,ocrtaš i vratiš di je bilo nema potrebe skidat dekl ventila ili one poklopce sastrane

je da je balkanski ali je 100% ok...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako očeš komplet temu kako se radi to, onda idi na moj forum i tamo još jedan put isto kaži. off-topic tema sa glupo sliko, ko je prijatelj kod mene prvi put mjenjao rimen pa sam mu uz njegovih "markacija" napalio napise gore da je ispao zadnji u selu.

 

To, da se je možda nakon toga pumpa na fino štelala, nisi uzeo u obzir?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to se dogodi majstorima koji crtaju po rimenicama bez kajle. Svaki drugi koji ulazi na servis ima takav problem i puno "markacija" na rimenicah. Zadnji na selu, takvi majstori.

 

kK45zKq5czATVwYy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

slažem se da je tako pravilno i školski ali 100% obilježi vrati ne raspuštaj remenice i 100% isto bu ko i prije...

 

pizdarija je ako mjenjaš semering bregaste ili ako je netko prije tebe raskopao...

kad zablokiraš pumpu i otpustiš ona 3 vijka koliko je treba kasnije podesit,odnosno koliko se pomakne stupnjeva???

znaš više od mene i od većine ali reci ti kaj oćeš ali može se bez tog sveg to napravit jednako :zivio

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 2.5TDI se ne štela pumpa na vijacima, nego sa rimenico koja je na zadnji strani brege. Ja uvjek kad promjenim rimen, semering bilo šta, i da nisam ja prije toga radio, sve rimenice dole, inspiciram ako je sve ok, radilicu u 0, kajlu u bregastu, rimenicu odpustiš (dolnja rimenica ima pola zuba ljevo desno kad je otegnuta, tako da MORAŠ podesit bregu, jer ti ni bog ne pomaže da bude na istom mjestu - a jo moraš odtegnut kad promjeniš rimen), upališ gore nov rimen, zategnuš španer, zaviješ gornu rimenicu, izbaciš kajlu, 2 puta okreneš motornu radilicu, opet na 0, proveriš ako je sve ok, baciš gore rimen i nove španere na bosch pumpu (prije toga jo staviš na 0) od oka nastaviš, okreneš jedan krug i podesiš sa komparatorom na 25 AAT/AEL motor, kombi motori su 55, 2.4 dizeli su 100, volvo mašine su isto 25 stupnjeva...i to je to. Za 1.9TDI sa VE34 je još lakše jer ti odpadne jedan rimen. 15min više posla, a motor onda radi ko švicarski sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro u pravu si :palacg

kak onda recimo,golf 1.4, 1.6,1.8 koji nemaju kajle nego sam metneš u oznaku ili ocrtaš i metneš novi remen,di je tu korekcija ako je kako ti kažeš remen malo duži ili kraći,isto ako fula bregasta malo ili malo više nije sve na svom mjestu,ka je sve stegnuto na tdi-u skineš španer metneš novi i novi remen i isto je koda ima kajlu,nema tu fulanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod TDI motora je dosta par stotinka milimetara da auto ne radi više dobro. Kod benzinaca imaš kajlu ispod rimenice, tako da je uvjek u fazi kad staviš novi rimen gore, isto moraš znat koliko se špana rimen za onoga koji nema indikatora (postoji i alat za to), na onim koji ima ona dva pera za indikaciju našpananosti rimena je to tvorničko tako napravljeno da bi moralo bit u fazi.

 

Vidi se da nisi previše upoznat sa TDI motorima, tamo ako dobiješ ruker, ako je 3/4 diza u banani i ispada, ako nešto ne valja na einšpricu, se ti rimenica može premaknut. Zato se to tako radi. Ne zbog ljepega vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na LT-u je nesto jednostavnije za nategnut tak kajiš od pumpe jer se nateže samo s gornjim natezačom. Zato kad se pumpa blokira nema mrdanja nakon izmjene kajisa i otpustanja tog sarafa..

T4 sa nesto starijim sistemom ima to hebeno stelanje s 2 natezača i tu naravno ide komparater jer sve one mjere i blokade nisu 100%fixne nego samo dovode približno a ostalo je na tebi da komparaterom finiraš.

 

LT-a mi je draže radit neg T4 jer kad to radim fino skinem komplet prednji kraj (20min posla) i onda radim kao čovjek a preko VAS-a još nije trebalo štelat paljenje... niti dimi niti ide sporije niti duže vergla.

 

Sve to polako izlazi i PD-CR dolaze gdje nema nekog štelanja faze osim kod CR-a iako više zbog drugih stvari neg zbog faze koje nema.

Sve fino objasnjeno na AUDI-TV-u :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo autofrik ti delaš u ovlaštenom ak se ne varam,jel vi na recimo golfu 4 tdi skidate poklopac ventila i otpuštate vijke na bosch pumpi svaki put???

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod nas u SLO se to radi. A je i najnoviji ISO standart. Neču sada sa balkanom, a čem sačekat što če autofreak kazat. Da možem onda ispitat koji istavio licencu.

 

T4 je banja prema AEL/AAT motoru. Ispred par dana sam ga bacio za par minuta u fazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neskida se deklo nego ona potlaćna pumpa za servo brenzu. Tu ide alat koji blokira bregastu :)

 

One sarafe na pumpi odvidajem svaki put.. zašto? Pa zbog faziranja i lakšeg montiranja zupčastog jer odvidajem remenicu na bregastoj. Okretanjem motora svaka blokada mora ici lagano.

Imao slučaj da su neki doam radili zupčasti i pumpu blokirali borelom a ne orginalnom blokadaom.... i auto je islo slabije.

Donosili mi taj borel i razlika u debljini je bila 0.5mm.. Borel je bio korišten tj glava bušilice gamje dovoljno oglodala tak da je eto dovoljna dlaka od kose da se izgubi faza.

 

Na T4 , LT se isto skida poklopac ventila iako neki uporno koriste korektore i ostale piz.arije

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Berislav

Ajmo pitanje za majstore kada e to sve tako precizno...

Kada se skida zamasnjak, kako onda poslije vratiti da bude u milimetar, jer vijci koji ga drze za radilicu jedino pomazu da se krivo ne okrene jer su asimetricni. ALi ga ne centrira u mm, nego ima odstupanja oko 4mm ?!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Berislav

Evo nisam prije stigao staviti slike. Motor je gotov, slozen do kraja, sad je u postupku zamjena amortizera (Performance set SACHS -4cm) kompletna reparacija prednjeg i straznjeg ovjesa, kocnica, lajtunzi pleteni.

Unutrasnjost je isto kompletno slozena, sad je cijela crne boje...

 

Evo par slika gdje sam slaga turbinu:

 

t_uyebm_c471a88.jpg

Turbina stigla sa balansiranja, polako se slaze na ovim slikama i pripasava se tijelo turbine da na milimetar pase na ulaz ulja u blok motora, ma koliko ga majstori dobro zatockali, fulali su malo... Hebiga...

 

t_uyecm_9b20c94.jpg t_uyedm_72f66cf.jpg t_uyeem_131ddda.jpg t_uyefm_3b2cbbf.jpg t_uyegm_57859dd.jpg t_uyehm_8957f1b.jpg

 

Evo ovdje se vidi straznji dio glave prije ugradnje usisne grane:

 

t_uyeim_0af901f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Berislav

Evo motor slozen do kraja, sad je pokriven da ne pada prasina po njemu dok ne slozim ovjes:

 

t_uyejm_e8d4a44.jpg

 

t_uyfbm_614e4b1.jpg

 

t_uyfcm_18c6b06.jpg

 

SACHS komplet kvacila:

 

t_uyfdm_6317eaf.jpg

 

Zablokiran dolaz auspuha u usisnu granu sa alu plocicom, nema vise crnog smeca, samo svjezi zrak:

 

t_uyfem_116341a.jpg

 

t_uyffm_53aa3af.jpg

 

Novi cep, jer je stari pustao ulje:

 

t_uyfgm_8be3ddf.jpg

 

Novi senzor za temperaturu 800kn. Inace ima tri funkcije, daje info ECU o temperaturi motora, pokazivac na komandnoj tabli (kazaljka) i check control obavjestava o previsokoj temp....

 

t_uyfhm_1b7a863.jpg

 

Slozena turbina do kraja, cijev od ulja za podmazivanje turbine nije do kraja stegnuta, prije paljenja cu jos malo doliti ulja u turbinu za svaki slucaj:

 

t_uyfim_618f581.jpg

 

Evo to je to sto se tice motora...

 

t_uyfjm_f717efe.jpg

 

Kad stavim motor u auto, pogledat cu oznaku na zamasnjaku u odnosu na getribu, pritegnuti onaj veliki vijak radilice i onda cu staviti zupcasti remen bosch pumpe i nju staviti u fazu, tj 25 prije GMT...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Berislav

Pa ja misli da ce na kraju sa svime biti oko 3500-4000 eura, ali tu sam uracunao sve radove na autu... ali to je cijena bez ruku, samo materijal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
0