Dac 1 Posted August 24, 2009 ako mjenjam samo remen španer,pumpu vode,uopće ne otpuštam,bregastu,radilicu,pumpu,skinem španer,metnem novi vratim remen tam di je bio stari,prije skidanja korektorom obilježim remen remenice i na bloku,tako obilježim novi remen i sve složim di je bilo,pa ne možeš fulat pola ili četvrt zuba,tu je di je i bilo i kraj priče... Share this post Link to post Share on other sites
KR3MN1 van den BOSCH 0 Posted August 24, 2009 može i socialnije i ne promjeniš ni remen. 1 zub je oko 50 stupnjeva na pumpi...znači da je tebi svejedno 10+-. Siguran sam da auti rade ko prvi dan iz fabrike. Što ja uopče pričam ovdje, ne treba vam alat za motore nego čekić i majzel. Share this post Link to post Share on other sites
Dac 1 Posted August 24, 2009 a daj me uvijeri da da se promjeni faza ako skineš i staviš remen,kako,pa onda bi se mjenjala i kad se motor vrti...nema šanse da se pomakne faze...uvjeri me da se pomakne,da mi smo svi glupi i kad bilo kaj napravimo na autu auto ne valja... Share this post Link to post Share on other sites
KR3MN1 van den BOSCH 0 Posted August 24, 2009 ok, sam si rekao da se možda max makne za četvrt zuba...eh..pa onda neznaš čitat, da bi vidjeo da SE PUMPA ŠTELA U 1/100mm i ne na pola zuba. Možda ima odstupanja u dužini remena? Možda ne zategneš svaki put isto španer? Možda imaš ovdje 4 rimenice i 4 španere koji svaki se može svojom španat? I možda su kompletni koncerni i sve mehaničke škole za budale? I ovi forum, je zadnji u HR u tehničkim stvarima. Boli mene za warn sada, direkt dac? Zadnji u bosni. Share this post Link to post Share on other sites
Dac 1 Posted August 24, 2009 ti si NAJVEĆI frajer,ajd mi budi prijatelj,ti si moj idol,nema šanse da auto izađe iz faze...i nema šanse da se fula na 1/2,1/4 ili koliko god zuba,remen je remen... slažem se da je bolje i sigurnije uvjek metnut komparator i sve to ali isto tako tvrdim da garant sve bude isto ko i prije,pa i ovlašteni servisi ne otpuštaju garant... otpusti to sve kad mjenjaš remen i vidjet ćeš kad metneš novi napneš i stegni onda remenicu na pumpi(ona 3 vijka i 100% podloške dolaze na mjesto di su i bile 100% ko i fiat kaj nema kajle na bregastim ili alfa,ocrtaš i vratiš di je bilo nema potrebe skidat dekl ventila ili one poklopce sastrane je da je balkanski ali je 100% ok... Share this post Link to post Share on other sites
Dac 1 Posted August 24, 2009 (edited) http://www.vwclubcroatia.com/forums/index....showtopic=23084 Edited August 24, 2009 by Dac Share this post Link to post Share on other sites
Dac 1 Posted August 24, 2009 tu si baš raspustio,bregastu,pumpu i ostalo... Share this post Link to post Share on other sites
KR3MN1 van den BOSCH 0 Posted August 24, 2009 ako očeš komplet temu kako se radi to, onda idi na moj forum i tamo još jedan put isto kaži. off-topic tema sa glupo sliko, ko je prijatelj kod mene prvi put mjenjao rimen pa sam mu uz njegovih "markacija" napalio napise gore da je ispao zadnji u selu. To, da se je možda nakon toga pumpa na fino štelala, nisi uzeo u obzir? Share this post Link to post Share on other sites
KR3MN1 van den BOSCH 0 Posted August 24, 2009 to se dogodi majstorima koji crtaju po rimenicama bez kajle. Svaki drugi koji ulazi na servis ima takav problem i puno "markacija" na rimenicah. Zadnji na selu, takvi majstori. Share this post Link to post Share on other sites
Dac 1 Posted August 24, 2009 slažem se da je tako pravilno i školski ali 100% obilježi vrati ne raspuštaj remenice i 100% isto bu ko i prije... pizdarija je ako mjenjaš semering bregaste ili ako je netko prije tebe raskopao... kad zablokiraš pumpu i otpustiš ona 3 vijka koliko je treba kasnije podesit,odnosno koliko se pomakne stupnjeva??? znaš više od mene i od većine ali reci ti kaj oćeš ali može se bez tog sveg to napravit jednako Share this post Link to post Share on other sites
KR3MN1 van den BOSCH 0 Posted August 25, 2009 na 2.5TDI se ne štela pumpa na vijacima, nego sa rimenico koja je na zadnji strani brege. Ja uvjek kad promjenim rimen, semering bilo šta, i da nisam ja prije toga radio, sve rimenice dole, inspiciram ako je sve ok, radilicu u 0, kajlu u bregastu, rimenicu odpustiš (dolnja rimenica ima pola zuba ljevo desno kad je otegnuta, tako da MORAŠ podesit bregu, jer ti ni bog ne pomaže da bude na istom mjestu - a jo moraš odtegnut kad promjeniš rimen), upališ gore nov rimen, zategnuš španer, zaviješ gornu rimenicu, izbaciš kajlu, 2 puta okreneš motornu radilicu, opet na 0, proveriš ako je sve ok, baciš gore rimen i nove španere na bosch pumpu (prije toga jo staviš na 0) od oka nastaviš, okreneš jedan krug i podesiš sa komparatorom na 25 AAT/AEL motor, kombi motori su 55, 2.4 dizeli su 100, volvo mašine su isto 25 stupnjeva...i to je to. Za 1.9TDI sa VE34 je još lakše jer ti odpadne jedan rimen. 15min više posla, a motor onda radi ko švicarski sat. Share this post Link to post Share on other sites
Dac 1 Posted August 25, 2009 dobro u pravu si kak onda recimo,golf 1.4, 1.6,1.8 koji nemaju kajle nego sam metneš u oznaku ili ocrtaš i metneš novi remen,di je tu korekcija ako je kako ti kažeš remen malo duži ili kraći,isto ako fula bregasta malo ili malo više nije sve na svom mjestu,ka je sve stegnuto na tdi-u skineš španer metneš novi i novi remen i isto je koda ima kajlu,nema tu fulanja... Share this post Link to post Share on other sites
KR3MN1 van den BOSCH 0 Posted August 25, 2009 kod TDI motora je dosta par stotinka milimetara da auto ne radi više dobro. Kod benzinaca imaš kajlu ispod rimenice, tako da je uvjek u fazi kad staviš novi rimen gore, isto moraš znat koliko se špana rimen za onoga koji nema indikatora (postoji i alat za to), na onim koji ima ona dva pera za indikaciju našpananosti rimena je to tvorničko tako napravljeno da bi moralo bit u fazi. Vidi se da nisi previše upoznat sa TDI motorima, tamo ako dobiješ ruker, ako je 3/4 diza u banani i ispada, ako nešto ne valja na einšpricu, se ti rimenica može premaknut. Zato se to tako radi. Ne zbog ljepega vremena. Share this post Link to post Share on other sites
AUTOFREAK 218 Posted August 25, 2009 Na LT-u je nesto jednostavnije za nategnut tak kajiš od pumpe jer se nateže samo s gornjim natezačom. Zato kad se pumpa blokira nema mrdanja nakon izmjene kajisa i otpustanja tog sarafa.. T4 sa nesto starijim sistemom ima to hebeno stelanje s 2 natezača i tu naravno ide komparater jer sve one mjere i blokade nisu 100%fixne nego samo dovode približno a ostalo je na tebi da komparaterom finiraš. LT-a mi je draže radit neg T4 jer kad to radim fino skinem komplet prednji kraj (20min posla) i onda radim kao čovjek a preko VAS-a još nije trebalo štelat paljenje... niti dimi niti ide sporije niti duže vergla. Sve to polako izlazi i PD-CR dolaze gdje nema nekog štelanja faze osim kod CR-a iako više zbog drugih stvari neg zbog faze koje nema. Sve fino objasnjeno na AUDI-TV-u Share this post Link to post Share on other sites
Dac 1 Posted August 25, 2009 evo autofrik ti delaš u ovlaštenom ak se ne varam,jel vi na recimo golfu 4 tdi skidate poklopac ventila i otpuštate vijke na bosch pumpi svaki put??? Share this post Link to post Share on other sites
KR3MN1 van den BOSCH 0 Posted August 25, 2009 kod nas u SLO se to radi. A je i najnoviji ISO standart. Neču sada sa balkanom, a čem sačekat što če autofreak kazat. Da možem onda ispitat koji istavio licencu. T4 je banja prema AEL/AAT motoru. Ispred par dana sam ga bacio za par minuta u fazu. Share this post Link to post Share on other sites
AUTOFREAK 218 Posted August 25, 2009 neskida se deklo nego ona potlaćna pumpa za servo brenzu. Tu ide alat koji blokira bregastu One sarafe na pumpi odvidajem svaki put.. zašto? Pa zbog faziranja i lakšeg montiranja zupčastog jer odvidajem remenicu na bregastoj. Okretanjem motora svaka blokada mora ici lagano. Imao slučaj da su neki doam radili zupčasti i pumpu blokirali borelom a ne orginalnom blokadaom.... i auto je islo slabije. Donosili mi taj borel i razlika u debljini je bila 0.5mm.. Borel je bio korišten tj glava bušilice gamje dovoljno oglodala tak da je eto dovoljna dlaka od kose da se izgubi faza. Na T4 , LT se isto skida poklopac ventila iako neki uporno koriste korektore i ostale piz.arije Share this post Link to post Share on other sites
KR3MN1 van den BOSCH 0 Posted August 25, 2009 baš jedan koji servisira pravo. cheer AF Share this post Link to post Share on other sites
Guest Berislav Posted September 10, 2009 Ajmo pitanje za majstore kada e to sve tako precizno... Kada se skida zamasnjak, kako onda poslije vratiti da bude u milimetar, jer vijci koji ga drze za radilicu jedino pomazu da se krivo ne okrene jer su asimetricni. ALi ga ne centrira u mm, nego ima odstupanja oko 4mm ?!!! Share this post Link to post Share on other sites
Guest Berislav Posted September 12, 2009 Evo nisam prije stigao staviti slike. Motor je gotov, slozen do kraja, sad je u postupku zamjena amortizera (Performance set SACHS -4cm) kompletna reparacija prednjeg i straznjeg ovjesa, kocnica, lajtunzi pleteni. Unutrasnjost je isto kompletno slozena, sad je cijela crne boje... Evo par slika gdje sam slaga turbinu: Turbina stigla sa balansiranja, polako se slaze na ovim slikama i pripasava se tijelo turbine da na milimetar pase na ulaz ulja u blok motora, ma koliko ga majstori dobro zatockali, fulali su malo... Hebiga... Evo ovdje se vidi straznji dio glave prije ugradnje usisne grane: Share this post Link to post Share on other sites
Guest Berislav Posted September 13, 2009 Evo motor slozen do kraja, sad je pokriven da ne pada prasina po njemu dok ne slozim ovjes: SACHS komplet kvacila: Zablokiran dolaz auspuha u usisnu granu sa alu plocicom, nema vise crnog smeca, samo svjezi zrak: Novi cep, jer je stari pustao ulje: Novi senzor za temperaturu 800kn. Inace ima tri funkcije, daje info ECU o temperaturi motora, pokazivac na komandnoj tabli (kazaljka) i check control obavjestava o previsokoj temp.... Slozena turbina do kraja, cijev od ulja za podmazivanje turbine nije do kraja stegnuta, prije paljenja cu jos malo doliti ulja u turbinu za svaki slucaj: Evo to je to sto se tice motora... Kad stavim motor u auto, pogledat cu oznaku na zamasnjaku u odnosu na getribu, pritegnuti onaj veliki vijak radilice i onda cu staviti zupcasti remen bosch pumpe i nju staviti u fazu, tj 25 prije GMT... Share this post Link to post Share on other sites
Dac 1 Posted September 13, 2009 kolko te košta ta zabava? Share this post Link to post Share on other sites
Guest Berislav Posted September 13, 2009 Pa ja misli da ce na kraju sa svime biti oko 3500-4000 eura, ali tu sam uracunao sve radove na autu... ali to je cijena bez ruku, samo materijal. Share this post Link to post Share on other sites