Vexx 0 Posted June 10, 2014 (edited) Tih godina voziti na remenici te veličine je bilo poprilično hrabro...pa ni danas neznam nikoga da vozi na toliko maloj.Postoji par dragstera sa 58 mm,neznam ima li ih 2 sveukupno. Napisao sam 57mm al moguće je da je čak 55mm, više se ne sjećam, moram je potražiti u garaži pa izmjerim sa šublerom. Uvijek ideš sa dobrom pripremom, prije bilo kakvih kombinacija najprije je izvršena provjera postojećeg G-Ladera, (koji je do tada bio odvrtio cca 60.000km), pa sam kupio potpuno novi G-Lader u slučaju da RS2 uništi postojeći, novo remenje, novi ISV, iz kutije filtera zraka je izvađena ona trubica a na njeno mjesto spojeno i zadihtano crijevo od usisivača koje vuče hladan zrak izvan prostora motora (bio sam skinuo plastičnu masku prednjeg branika i crijevo je odatle vuklo zrak). Mislim da je BBM vrlo ubrzo povukao taj kit iz prodaje vjerojatno iz razloga koje sam bio naveo: - Iako je remenica presvučena keraramičkim premazom skoro uvijek je prisutno proklizavanje remena u okretnom momentu pri cca 3.500RPM što uzrokuje rasipanje energije uz prebogatu smjesu jer G-Lader tad proklizava i ne komprimira onoliko zraka koliko treba a ECU pri tim okretajima nastavlja ubrizgavati onoliko goriva koliko pretpostavlja da će dobiti zraka) - nepravilan rad motora (gašenje u brzini) - drastično smanjen vijek G-Ladera (sa tom najmanjom remenicom se G-Lader vrti 2.4X brže od okretaja motora). Najveći problem mi je činilo to što se motor ponekad jednostavno ugasi dok mu dižeš gas. I to u različitim uvjetima, nikad nisam uspio namjerno ugasiti motor niti simulirati situaciju u kojoj bi se isti ugasio. Kako kada, nekad pri ubrzanju od 4.000 na više a nekad pri normalnom startu u koloni vozila na semaforu krećući od 800rpm. Također smatram da je OEM stabilizator ler gasa prespor za uporabu sa RS2 kitom, ja sam koristio tada potpuno novi ISV pa bi svejedno okretaji padali do 500rpm u slučaju kad naglo pustim gas sa 5000RPM do ler gasa. Uglavnom ugradnja samo onih dijelova koje sačinjava RS2 kit (chip, injektori i manja remenica) sama po sebi čini samo štetu vozilu jer stock intercooler ne uspjeva propisno ohladiti toliku količinu toliko stlačenog zraka da bi motor funkcionirao kako spada. Stoga je bilo potrebno ugraditi Rallye IC i prateća crijeva. Sva sreća je što moj Corrado nema klimu pa je pripasivanje Rallye IC-a poprilično lako premda sjedi malo prenisko (ali masku branika sam ionako bio skinuo). Pri vožnji Rallye Intercooler spriječava odnosno blokira zračno hlađene hladnjaka motora jer zrak kroz masku udara u IC a ne u hladnjak pa treba pripaziti da i termostat bude apsolutno nov. G60 sa RS2 najbolje vuče pri vanjskim temperaturama 10-15°C, ljeto i temperature od 30°C ga ubijaju a preko zime ga ionako nikad u životu nisam vozio jer je Castrol RS 10W60 nemoguće zagrijat na 90°C da bih mogao ići iznad 3.000 okretaja. Trebao bih valjda kartonske kutije stavljat u masku da bi ugrijao motor do radne temperature. S druge strane, kiše, snjegovi, sol na cestama...bože sačuvaj, pa nije to Škoda Favorit... No kao što sam rekao sa RS2 potrošnja goriva u gradskoj vožnji (kreni stani od semafora do semafora po Zagrebu) raste do 50% (sa cca 12L na skoro 18L) tako da sam spalio par tankova goriva sa RS2 kitom i odlučio sve to poskidati i vratit auto nazad na normalnih 160 konja. Povećana potrošnja je možda i iz razloga što je sa RS2 chipom potrebno isključiti lambda sondu a kad je već ne koristim nema ni katalizator simsla. Stoga sam nakon ispušne grane prepilao cijev koja vodi prema katalizatoru i nadalje utrpao 5cm cijev sa samo zadnjim loncem (sve to mi je slagao Akrapovič). Cijev je bila raspilana i po dužini pa se originalni ispuh uvijek mogao vratiti nazad na granu pričvrsćivanjem sa šaraf šelnama. Tako bih na tehnički radi registracije i eko testa išao sa auspuhom na kojemu je katalizator i spojena lambda a čim ga prođem auto na dizalicu i ajmo sve dole i protočni auspuh gore. U tom kratkom druženju sa RS2 nikad nisam zaribao originalni G-Lader tako da je taj još uvijek na Corradu a imam i ovaj potpuno novi za zlu ne trebalo. Corrado je u posljednjih 5 godina odjavljen (nema ni tablice) i stoji u garaži, no palim ga svaki vikend da motor odradi svojih 30-ak minuta, tekućine procirkuliraju, termostat i ventilator odradi Ako je vani suho al ne previše sunčano izvezem ga radi dva - tri kilometra po kvartu (di nema murje) da se malo gume izvrte i ošmirglaju diskovi... Ne pratim više pa ne znam kako sad stoje stvari kod BBM al se sjećam da su kasnije u kompletu davali i asimetrične bregaste osovine Edited June 11, 2014 by Vexx Share this post Link to post Share on other sites
AUTOFREAK 218 Posted June 11, 2014 Citauci tvoje izlaganje jednostavno je i blesavo imat g-lader na motoru jer trazi toliko paznje a malo meda daje. Konverzija na turbo je ocito bolja i dugotrajnija pa nije ni cudo sto je vw odustao od kvarljivog puža... Share this post Link to post Share on other sites
docg60 0 Posted June 11, 2014 Dizne su ispitane i opet sve super cak sam ih ostavio na stroju da rade na par tisuca okretaja i izvrtio ih od lera do velikih okretaja na stroju i u super stanju su spricaju koliko treba, sad dalje cekam brtvu glave jer su dobavljive samo ove upitne kvalitete,preporuka jace pumpe dok nisam karter stavio jos od kojega motora??? Ta uljna pumpa ti je najveca-doduse -istu ima i trojka gti 8v i djelomicno je ista na 2.0-16v motorima---tako da ti je ova cisto dovoljna. Dizne su ispitane i opet sve super cak sam ih ostavio na stroju da rade na par tisuca okretaja i izvrtio ih od lera do velikih okretaja na stroju i u super stanju su spricaju koliko treba, sad dalje cekam brtvu glave jer su dobavljive samo ove upitne kvalitete,preporuka jace pumpe dok nisam karter stavio jos od kojega motora??? Dihtung glave mozes kupiti i oem metalni ( troslojni ). Share this post Link to post Share on other sites
Vexx 0 Posted June 11, 2014 (edited) Citauci tvoje izlaganje jednostavno je i blesavo imat g-lader na motoru jer trazi toliko paznje a malo meda daje. Konverzija na turbo je ocito bolja i dugotrajnija pa nije ni cudo sto je vw odustao od kvarljivog puža... Ne bih se sasvim složio sa tim zaključkom iz više razloga. G-Lader je ustvari praktičniji način za povećanje količine zraka u smjesi pa samim time i povećanje snage. Isti radi od ler gasa za razlku od turbina koje se aktiviraju tek pri određenom tlaku ispušnih plinova. Mape ubrizgavanja za G-Lader su time jednostavnije nego mape za turbo motore jer nema turbo rupa u okretajima motora i povećanje ubrizgavanja goriva je skoro linearno. No činjenica da je povečan dotok zraka na 1.8L motoru govori da je i povećan dotok goriva pa je i proječna potrošnja povećana u odnosu na 1.8L atmosferski motor. Problem sa kvarljivosti G-Ladera je problem onoga tko vozi auto sa G-Laderom, Bitno je da se motor ne preopterećuje na temperaturama ulja manjim od 90°C. Bitne su i vrste ulja koje se koristi i interval njegove zamjene. Volkswagen servisi su G-Lader marginalizirali iz jednostavnog razloga a to je da se pri redovnim održavanjima motora nisu vršila i redovna održavanja G-Ladera. S druge strane vozači automobila sa G-Laderom su bili oduševljeni snagom pod ćokom dok motor poradi zagrijavanja radi na povišenom br okretaja. A tad se auto ne smije tiskat iznad 3.000RPM jer će brtve G-Ladera crknut nakon mjesec dana zbog pregustog ulja. G-Lader kojeg ja još uvijek imam na Corradu je dosad prešao 120.000km. Još uvijek daje tlak od 0,8bara, a kao što možeš gore pročitati barem 5-6 tis km je prešao na ekstremno maloj remenici. Koristio sam Castrol RS 10w60 i mijenjao ga svakih 10.000km ili svakih 12 mjeseci (ovisno što prvo uslijedi). U zadnje dvije godine koristim Castrol EGDE 10w60 jer sam bačvu RS-a potrošio a isto se više ne proizvodi odnosno teško se dobavljivo. Sa svakom zamjenom ulja bih mijenjao i filter ulja. U prijeđenih 10.000km ili godinu dana odnosno od zamjene do zamjene nivo ulja padne za manje od pola deca što je ekvivalent količini koju u tom periodu obrišem krpom sa dipstika pri kontroli nivoa. Koliko ulja troše turbo motori? U servisnoj knjizi Golfa VII 1,6 TDI deklarirano je da su na svakih 1.000km moguće potrošnje ulja do 1L...Zagreb-Dubrovnik-Zagreb i ode litra... Edited June 11, 2014 by Vexx Share this post Link to post Share on other sites
jopa_vr6 0 Posted June 11, 2014 Vexx isto kao i VR6 motori.. Jasno pise da se uljna pumpa mjenja svakih 100 000km..a neko ju ni ne promjeni ni na 250 000 i kad zariba,onda svi psuju i kunu taj motor...svakom motoru treba dobro odrzavanje.. Ne samo ulje i filter.... Share this post Link to post Share on other sites
Vexx 0 Posted June 12, 2014 Ma ne samo to nego stavi ulje od 19,99kn/L. Share this post Link to post Share on other sites
docg60 0 Posted June 12, 2014 Eh,kad bi napisao sta sve znam o G-laderu...ne bi stalo na jednu stranicu. Share this post Link to post Share on other sites
G-Unit 32 Posted June 14, 2014 Eh,kad bi napisao sta sve znam o G-laderu...ne bi stalo na jednu stranicu. Bravo... ni ja se nezelim pravit pametan... Frice- Ja sam valjda imo srece pa sam valjda potrefio na neki koji se nekvri i prasi ko lud.. Share this post Link to post Share on other sites
AUTOFREAK 218 Posted June 14, 2014 Nekazem da se kvari al toliko sitnica je bitno da jednostavno zvjek trebas na nesto mislit. meni je mehanike dosta i na poslu pa mi draze da imam nesto sto samo sjednes i vozis te mjenjas potrosne materijale po jednostanom principu Nemislit kad je hlada ovako kad je vruc onako Nemrzim geja i da fino ide i fino zvuči al ta trajnost i odrzavanje da traje.. to mi malo smeta P.s vw od pocetka u svojim knjižicama navodi da je 1000km 1l ulja pod normalno te nespada u razlog da se trazi garancija. Sto nam daje do znanja da se odmah ograde od fuš djelova u motoru Sto se tice check liste kad sto mjenjat... malo tko to zna i malo tko to moze vidit a i malo tko to moze odrzavat po tom prijedlogu proizvođača.. a to su sve termini za org dijelove pa tako da eto neki topran dio crkaje vec nakon 30tkm a ne kad bi inace trebala bit izmjena na 100tkm (karikiram) Share this post Link to post Share on other sites
Vexx 0 Posted June 15, 2014 Ja sam pomislio da je 67mm a ne 57mm, posto je deklarirana snaga cca 215 ks.. a nitko u svojim kit-ovima nenudi manje od 62mm i to je u zadnjim stage 270-290 ks.. 68mm je naj cesca i dobar kompromis trajnosti i perfomansa.. Više se ne sjećam točno niti imam original ambalažu u kojoj je to bilo zapakirano a u kojoj je bili o podaci (graf) o KS i momentu kroz okretaje. U tom stage2 kitu su došle crvene dize, chip, remenica na kojoj remen uredno prokizava pogotovo kad se temperatura pod haubom povisi pa se vrlo vjerojatno i remen malo rastegne od topline. Rallye intercooler je bila moja ideja te nije bio u kompletu BBM-a. Znam da je auto išo k'o gluha svinja, Nissana Z32 V6 od 220KS sam od semfora do semafora ostavljao po 10-ak metara. Stvarne KS i moment nikad nisam mjerio na valjcma. S druge strane motor se ponekad gasio dok naglo nabiješ gas a ISV opasno kasnio pri padu okretaja na idle (znali su RPM pasti na 300-400), samo kaj se ne zgasi. Onda sam kupio kompletno novi ISV misleći da je ovaj moj sje...al ista stvar. Tako da sam ubrzo sve to vratio na policu u garaži (i sad je tamo negdje)... Poslije su u tom S2 kitu davali i modificirani ISV-a (koji je vrlo vjerojatno brži) ili se ISV kompletno prebrikavao. Mislim da je jedina razlika s2 od zadnjih stageova (3 i 4) nedostatak Schrickove 268° bregaste... Share this post Link to post Share on other sites
zotiss89 0 Posted September 11, 2014 e sad pitanjce u vezi chipa dali bi ovo ista valjalo posto kod nas mapiranje/chipiranje za ovaj setup kosta po meni previse: http://www.roettele-racing.de/shop/themes/kategorie/detail.php?artikelid=45&kategorieid=11&source=2&refertype=1&referid=11 znaci ovaj chip a na autu su injektori od rs6 pa preko co potenciometra nastelati smjesu???? jel bi to islo jer mogu staviti pritisak goriva na 4 bara Share this post Link to post Share on other sites
Kenny 0 Posted September 12, 2014 e sad pitanjce u vezi chipa dali bi ovo ista valjalo posto kod nas mapiranje/chipiranje za ovaj setup kosta po meni previse: http://www.roettele-racing.de/shop/themes/kategorie/detail.php?artikelid=45&kategorieid=11&source=2&refertype=1&referid=11 znaci ovaj chip a na autu su injektori od rs6 pa preko co potenciometra nastelati smjesu???? jel bi to islo jer mogu staviti pritisak goriva na 4 bara A mapa iz tog chipa je za koje injektore? I za koji setup? Pametnije ti je skupiti novce i napraviti (tj. dati napraviti) kvalitetnu mapu nego staviti ovo pa uništiti motor. Share this post Link to post Share on other sites
zotiss89 0 Posted October 11, 2014 Napokon sve oke, problem s pritiskom ulja se jos javlja kad se ulje zgrije na 106 stupnjeva pretpostavljam da postane prerijetko novi chip je napravljen po mjeri ovaj sto sam naveo u prethodnom postu Od roettele racinga ali modificiran za sve prerade napravljene Sada imam pitanje u vezi stelanja smjese na co poti Dali treba tri puta gas stiskati i dali to treba biti do blokade I dali plavi senzor temperature treba biti odspojen jer kada ga Odspojim i stisnem gas auto se ugasi... A ovo sa uljem cu rijesiti ovaj tjedan kilerom ulja,samo trebam dati Nove lajtunge za njega napraviti pa se valjda nece toliko grijati ulje Share this post Link to post Share on other sites
zotiss89 0 Posted October 14, 2014 I jos pitanje,lajtung ulja za turbo je uzet pritisak sa glave a sada citam da to bas i nije predobro,onda jos jedno pitanje dali ga uzeti sa kucista filtera ulja i napraviti reduktor i koliki reduktor treba biti???? Mislim rupa ako je netko vec to radio... I jeli to uopce potrebno sad mijenjati ili moze ostati ovako??? Share this post Link to post Share on other sites
G-Unit 32 Posted October 14, 2014 Napokon sve oke, problem s pritiskom ulja se jos javlja kad se ulje zgrije na 106 stupnjeva pretpostavljam da postane prerijetko novi chip je napravljen po mjeri ovaj sto sam naveo u prethodnom postu Od roettele racinga ali modificiran za sve prerade napravljene Sada imam pitanje u vezi stelanja smjese na co poti Dali treba tri puta gas stiskati i dali to treba biti do blokade I dali plavi senzor temperature treba biti odspojen jer kada ga Odspojim i stisnem gas auto se ugasi... A ovo sa uljem cu rijesiti ovaj tjedan kilerom ulja,samo trebam dati Nove lajtunge za njega napraviti pa se valjda nece toliko grijati ulje Co poti štelaš bez obzira na plavi senzor , dali je upaljen ili ugašen auto Naj lakše ti je na ugašen auto, dizanjem otpora osiromašuješ smjesu, spuštanjem obogaćuješ... vrlo jednostavno... Share this post Link to post Share on other sites