kostolomac_cro 13 Posted November 18, 2016 Ma oni većinom hoće uvalit na čemu imaju najveće marže, i ako je najveći ''šrot'' nema veze bitno da on tebi to proda. A vjerovatno moraju određenu količunu prodat jer su tako vezani ugovorom za prozvođača.....pa ''siluju'' kupce sa određenom markom. Share this post Link to post Share on other sites
G2 LTD 37 Posted November 18, 2016 (edited) Ahahaha,tocno,al nije to samo u Tokicu,imam isto slicnih iskustava,dodem,trazim recimo Ate ili Zimmerman diskove,a on mi uporno gura neki treci,kaze,ovo ti je skupo a ove svi uzimaju,kazem ja,ok,znam al ja hocu bas ove a on me gleda,kao nemaju pa ce MORAT narucivat,ugl za svoje novce se jos moram pravdat,ista stvar sa filterima,uporno Filtron i to,kaze po cemu ja zakljucujem da je recimo Mann bolji,kazem ja mozda po nicem al covjece ja hocu bas taj,ne zelim vodit rasprave nego kupit proizvod.. I tako.. Inace su decki ok i usluzni,al kod tih nekih stvari uvijek debate Najgore mi je sto nedaju garanciju na Topran a prodaju ga pod njemacki proizvod. I jos niti ne kazu da takvo smece od proizvoda nema garanciju prilikom kupnje. Njima je samo bitno da se proda, a kada se dode reklamirati onda seru. Bas sam pricao sa Andelkom on kaze da bi naglasio za Topran i tako losije firme da nemoze garantirati za njih, ali da ako se desi problem sa ovim boljim da ce bez problema uvaziti garanciju ( pricali smo o sajli kvacila ). Mozes misliti kako sam se osjecao kada mi je pukao nosac sajle kod pedale ujutro pri paljenju a moras otici s autom... Edited November 18, 2016 by G2 LTD Share this post Link to post Share on other sites
AUTOFREAK 218 Posted November 18, 2016 (edited) Na dvici. Koliko ja znam preporucljivo je palit sa kuplungom radi zamasnjaka, ili zivim u zabludi?? Zabluda ite kakva! Bolje je bez stiskanja pedale... manje stiskanja duzi rad samog mehanizma.... Zamasnjak je klasika nema nikakvih mjera... Pa i na dmf netreba sem ako to sigurnosti radi moras stisnut tu pedalu jer kontaju da slucajno neostane u brzini pa da necukne il se neosteti sami anlaser.... Mouse-RI Zasto? Edited November 18, 2016 by AUTOFREAK Share this post Link to post Share on other sites
polic na kvadrat 46 Posted November 18, 2016 (edited) Na dvici. Koliko ja znam preporucljivo je palit sa kuplungom radi zamasnjaka, ili zivim u zabludi??Ne živiš u zabludi nego je ekipa davno polagala vozački ispit pa su zaboravili da se kvacilo MoRa pritisnuti prilikom paljenja vozila... A sad koliko cu postediti sam mehanizam otom potom... Automatski stisnem uvjek kada palim i autic okrenuo 43o ooo km pa mjenjao sajlu a mozda i nisam jos trebao ali ok... Edited November 18, 2016 by polic na kvadrat Share this post Link to post Share on other sites
kostolomac_cro 13 Posted November 18, 2016 Pa kod mene šesticu ne možeš bez kvačila upalit ( vjerovatno je i na ostalima tako, softverski je uključeno da treba kuplung ili ? ) ... tako da nema izbora Share this post Link to post Share on other sites
Mouse-RI 3 Posted November 18, 2016 Zabluda ite kakva! Bolje je bez stiskanja pedale... manje stiskanja duzi rad samog mehanizma.... Zamasnjak je klasika nema nikakvih mjera... Pa i na dmf netreba sem ako to sigurnosti radi moras stisnut tu pedalu jer kontaju da slucajno neostane u brzini pa da necukne il se neosteti sami anlaser.... Mouse-RI Zasto? Zato jer kada stisnes kvacilo, odvojis mjenjac od motora, pa anlaser ne vrti i mjenjac, vec samo motor, manje vibracija se prenosi na opruge kvacila ili zamasnjaka i na mjenjac, nosace i opcenito na cijeli motor i sve komponente... Share this post Link to post Share on other sites
AUTOFREAK 218 Posted November 18, 2016 Si kad vrtio spojnicku mjenjaca.. kad je u leru otpor je mal vrlo mal..... S djelovanjem potisnog lezaja na potisnu plocu jedno si rasteretio tog zanemarivog otpora a opteretio si samo kvacilo bez potrebe... Sto vise stisces kvacilo i duze drzis stisnutim to mu je kraci vjek... Nepotrebna navika Share this post Link to post Share on other sites
G2 LTD 37 Posted November 18, 2016 Bas me zanima kako se ova rasprava zavrsiti. Jer sam se debelo navikao stisnuti kvacilo dok palim. Share this post Link to post Share on other sites
kostolomac_cro 13 Posted November 18, 2016 Ivo, a kako to da kod šestice bar ova koja je kod mene treba stisnut kvačilo ili ne pali? A veliš da je štetno? Share this post Link to post Share on other sites
Mouse-RI 3 Posted November 18, 2016 Vecina auta od montaze DMF-a se moze upalit jedino sa kvacilom... Share this post Link to post Share on other sites
projektilski 277 Posted November 18, 2016 Na Passat B6 2006g isto obavezno kvacilo stisnut jer inace ni ne mozes upaliti auto. Share this post Link to post Share on other sites
bmwh@rtge 0 Posted November 18, 2016 A sto je najgore ta kineska sranja po ebayu su za dabe a ovi svi imaju marzu 300% ali kada ti je nesto hitno za prvu ruku sta ces. Share this post Link to post Share on other sites
AUTOFREAK 218 Posted November 18, 2016 Ivo, a kako to da kod šestice bar ova koja je kod mene treba stisnut kvačilo ili ne pali? A veliš da je štetno? Sigurnost,isto ki sad cim otvoris vrata automatski se aktivira rucna pa i sam se gasi... U autoskoli su to ucili al opet iz sigurnosti da nekog neklepnes Share this post Link to post Share on other sites
bmwh@rtge 0 Posted November 18, 2016 (edited) da pitam vec kad je rijec o rucni. dali postoji opcija da autohold bude ukljucen i kad nisi vezan. jer ovako samo trgas kvacilo. jebem onog ko je izmislio elektronsku rucnu Edited November 18, 2016 by bmwh@rtge Share this post Link to post Share on other sites
smocek 0 Posted December 4, 2016 pozdrav, znači auto mi opet nikak ne radi, do prije 2 dana kad je bio hladan je jedva radio dok je bio hladan,okretaji su mu bili na 1000 i za 4 sekunde ih spusti na ispod 600 okretaja, i onda se počne sav tresti i u motoru se čulo ko da se neš drobi (nije lijepo za čut) i kad se zagrije onda bi bilo sve normalno, no od jučer mi se upalila lampica od motora i od onda stalno nikak ne radi, ko da unutra neš se čuje i jedva ostaje upaljen kak loše radi, pa sam otišo kod frenda koji ga je spojio na komp pa je izbacio ovo: e sad jel zna tko šta bi to moglo bit? za ovu zadnju grašku sam gledo po kodu greške na internetu da može biti do MAF senzora ili do separatora uljnih para, i jel zna tko jel on ima filter goriva? jer u tokiču kaže da ga nemaju u katalogu, a to mi je čudno da ne postoji, jer svaki filter se s vremenom začepi, auto je: passat cc 1.8 tsi 2009.godina Share this post Link to post Share on other sites
smocek 0 Posted December 4, 2016 (edited) sad smo sogor i ja ustanovili da je problem u separatoru uljnih para jer kad smo odspojili crijevo koje ide u njega i začepili ga onda je sasvim normalno radio, jedino se i dalje iz auspuha čuje ko da malo kašljuca, samo sam skužio da ovdje ulje doslovno curi i to ko da netko uzme špricu i šprica kak jako ide, kad je upaljen točno se vidi kak izlazi i to ovdje di je na slici strelica kraj čepa za ulijevanje ulja (slika s neta) jel to treba promjenit samo dihtung na ovom poklopcu ili je otišo i nekakav negdje semering? jel teško to zamjenit? tnx Edited December 4, 2016 by smocek Share this post Link to post Share on other sites
bmwh@rtge 0 Posted December 6, 2016 Nemoras nista mjenati jer ti je separator ulja nije radio ispravno pa ti je taj pritisak koji je u motoru morao negdje izaci u tvojem slucaju je ulje izlazilo na doticnom dightungu. Promjeni separator ulja sa originalnim i prati situaciju, mislim da ti nebi trebao vise sliniti ulje. Share this post Link to post Share on other sites
smocek 0 Posted December 8, 2016 promjenio sam dns separator, stavio sam orginalni separator i novu brtvu, više ulje ne pušta, ali kaj se tiče rada motora sad radi mrvicu bolje, odnosno radi kakvih 15 sekundi više normalno nego prije i onda se počne sav gušit i mučit i jedva ostane upaljen, a kad krenem nekad se zna i ugasit, po kompu je onda izbacilo da je smjesa presiromašna, nakon što smo promjenili separator i vidli da je opet isto odspojili smo onu cijev koja ide iz njega u usisnu i začepimo ju i onda radi sasvim normalno, znači li to da auto dobiva previše zraka i premalo goriva te nakon što mu začepimo tu cijev onda smanjimo dotok zraka pa zato radi normalno? može li to biti do lambde sonde kad ona regulira protok zraka i goriva ili nečeg drugog? Share this post Link to post Share on other sites
smocek 0 Posted December 9, 2016 jel zna tko možda šta bi moglo biti? jer lamba ili maf senzor ili neštro treče? Share this post Link to post Share on other sites
Zagigti 1 Posted December 9, 2016 Usisna Grana ti voli otici na njima Poslano sa mog SM-G531F koristeći Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
smocek 0 Posted December 10, 2016 samo da napomenem da kad je auto topli radi normalno, a kad je hladan onda je užas Share this post Link to post Share on other sites
marko-zd 0 Posted December 10, 2016 To sve sam radis i trazis kvar ili ti je auto kod majstora pa ne moze naci kvar? Share this post Link to post Share on other sites
smocek 0 Posted December 11, 2016 ma sam radim, več par mehaničara mi je reklo da im struja nije jača strana, znači prije promjene separatora auto nikak nije radio ni dok je bio hladan ni dok je bio topli, sad kad sam promjenio separator dok je hladan nikak ne radi a dok je topli radi normalno, popizdit ču od tog auta više Share this post Link to post Share on other sites
marko-zd 0 Posted December 11, 2016 Mislin da je vrime da odvedes auto pravon majstoru jer vako ces nagadjajuci potrositi hrpu novaca dok ne nadjes rijesenje Share this post Link to post Share on other sites
smocek 0 Posted December 13, 2016 problem je kaj je bio več kod dosta majstora i nitko nezna nego svi nagađaju, pa više neznam ni sam kad ga odvedem, jedan mi je reko da su loše svječice i da je vjerovatno zbog toga jer kad je topli onda savršeno radi, pa sam dns stavio 4 ngk nove svječice pa se stanje malo popravilo al opet dok je hladan podrhtava (ugl puno bolje nego prije) pa dok dođe na radnu temperaturu radi savršeno, sad di više može biti kvar? svječice i separator su novi, jel znate šta bi mogo bit problem? Share this post Link to post Share on other sites